Adgang til e-boks
Sidst opdateret 26/08/2025 · Læsetid: 2 min
Alle virksomheder har sin egen e-Boks. Heri vil du modtage breve fra henholdsvis virksomheder, Erhvervsstyrelsen, Skattestyrelsen samt øvrige offentlige myndigheder. Disse breve kan have stor betydning for din virksomhed, så derfor er det vigtigt at du modtager notifikationer herom.
Du kan modtage automatiske notifikationer på din mail eller telefon hver gang du modtager et brev i e–Boks.
Sådan får du automatisk notifikationer:
- Log på virksomhedens e-Boks
- Vælg ”Menu” øverst oppe
- Vælg ”Besked om ny post”
- Herinde kan du indtaste dine fortrukne kontaktoplysninger
Fuldmagt
- Log på virksomhedens e-Boks
- Vælg ”Menu” øverst oppe”
- Vælg ”Adgange”
- Tryk på knappen ”Giv andre adgang”
- Indtast herefter adgangsmodtagerens navn og CPR-nummer samt selvvalgt kodeord
- Vælg ”Administration”
- Tryk ”OK”
- Log på din private e-Boks
- På startsiden skal du trykke på ”Accepter” i den blå boks på forsiden
- Indtast det selvvalgte kodeord som du netop oprettede tidligere i processen
- Tryk ”OK”
- Herefter har du adgang fra dit private login til virksomhedens e-Boks i drop-down menuen øverst til venstre
Ved at opsætte notifikationer og give fuldmagt kan du sikre, at vigtige meddelelser ikke overses. Har du brug for hjælp til opsætningen, er du altid velkommen til at kontakte os.
Har du flere spørgsmål eller er du i tvivl om noget af ovenstående, kan du kontakte os her for en uforpligtende snak.